Oh, mä oon niin innoissani! Oon alottanu uuen blogin ja tää o iha mu ensimmäine! Saas nähä, mitä kaikkee tänne keksin. Tarinoita sun muita voi olla tulossa, ehkäpä.

Täällä sitten aina kirjoittelee 16-vuotias lähihoitaja opiskelija Oulusta ja varmaanki asiat painottuu sinne suuntaan tai sitte ei ollenkaa. Who knows?

Käääk. Ensinnä mä tahon kertoo teille, että parasta keväässä on se, ku näkee aina "Sen kevään ensimmäisen"! Mä olen jo nähny mun kevään ensimmäisen perhosen! Se oli sellane ihana punertava ja mä kiljuin, koska pelkään perhosia! No en siis silleen kauheena, mutta tullee aina semmonen refleksi ja kiljun. Sitte mä oon nähny mun kevään ensimmäisen ampiaisen! Joo, se oli semmonen aika iso ja lens iha hullun nopetaa mun ohi. Sillo en kehannu kirkua, ku olin yksin, mutta tosin emmä varmaa muutenkaa olis kirkunu, ku se meni tosiaan nii äkkii ohi. Hmm, en oo tainnu nähä muuta "Sitä kevään ensimmäistä". Harmi.

Mutta se on ihanaa ku sä haistat kevään! Oh, mitään en enempää rakasta, ku kesän tuoksua tuulessa. "Kohta on kesä!". Se pistää minut ainaki hymyilemää. Mä ootan nii kesää. Kesäsadetta ja sen jälkeistä tuoreen ja märän ruohon tuoksua.<3 Namm. Tai sitä ku pääsen Nallikariin ottaa aurinkoa ja vaa nauttia elämästä ja jäätelöstä 8)

Mun pitää aina tänne joskus kirjottaa jotaki englanniksi, ku kaveri tahtoo saaha selvää, mitä kirjotan, mutta en oikee oo siitä innoissani, koska mun englanti on jotaki iha surkeeta kirjotetuna ja saa vaa hävetä silmät päästä. Toisaalta ei kyllä kukaan mua täällä tunne, mutta silti. Ehkäpä mä sitte kirjotan joskus toiste. Nyt on muutenki nii myöhä, että pitäs mennä paapii.<:

So, next time I'll write in english. Maybe.:) And I love summer.<3 Waiting that.