Kaunis torstai aamupäivä. Minä istun bussipysäkillä ja nautin hyvästä musiikista ja auringon paisteesta. Hieman tukevahko mies pullonpohja silmälasiensa kanssa kävelee röyhkesti auringon valon eteen. "Anteeksi neiti? Voisitteko auttaa minua?" Minä katson kysyvästi vähän päälle nelikymppistä miestä "Niin?"Minä sanon. Mies näyttää vaikealta "Mahdattekohan tietää, missä täällä päin on se sellainen erotiikkahieroja ja thai-hieronta paikka?" Anteeksi mitä?! Minä mietin mielessäni. Minulta pääsee pieni naurun pyrskähdys, mutta pystyn silti hillitsemään itseni. "Öö, ei mulla ole hajuakaan. Onko täällä semmosiaki?" Ukko tarkastelee minua päästä varpaisiin koko ajan ja hän hikoilee. "Kyllä vain. Soitin sinne eilen, mutta unohin kysyä sieltä sitä osoitetta. Täällä jossain sen pitäsi olla" Voi herraisä, minä taas aattelen. "Kävittekö Kaijonharjun keskustassa kattomassa?" Kyllä hän oli kuulemma käynyt, mutta ei löytänyt ja oli kuulemma vielä kierellyt ympäriinsä eikä löytänyt. "Et sitte sattunu käymää Tuiran puolella? Se voi olla iha hyvi sielläki." Nyt mies jo kattelee muualle, maisemia. "Joo ei se siellä ole, kun nimenomaan täällä." pieni tauko ja sitten ukko jatkaa "Joo, semmosen tarve nyt olis kyllä. Pittää vissiin sitten ite tehä, jos ei löyvä sitä paikkaa" Tässä vaiheessa minä en enää käsitä, että tämä tilanne on totta ja tyydyn vain nyökkäilemään, että en purskahtaisi nauruun. Ukko jatkaa minun kattomista päästä varpaisiin. "Et sinä tahtos minua auttaa?" Minulta pääsee nauru. "Ehei, emmä ehi, ku oon menossa just kouluun." Mies nyökkäilee "Joo, no ei sitten. Tuolta taitaa se sun bussi just tullakki?" Mun mieli huutaa halleluujaa ja nuosen äkkiä penkiltä ja lähen menemään. Mies katsoo minuun, taas päästä varpaisiin "No, pittää kattoa sitten joku toinen kerta" ja lähtee kävelemään pois. Mulla on hymy herkässä ja naurattaa ihan tosissaan. Mies kävelee läheiseen rappukäytävään ja jää tuijottamaan niin kaua, että menen bussiin. Kyllä ihmiset tuijottivat, kun tyttö kävelee hymy suussa bussiin.

Ja tämä on iha oikeesti oikeesti oikia tarina. En voinu eka käsittää sitä tilannetta ja sitten ku tajusin, että herraisä, se ukko olis vaikka voinu raiskata mut, jos olis ollu esim. ilta tai yö. Alako vähä pelottaa, mutta siis keskellä päivää! Ei näillä pedofiileillä ole enää käytös tapoja :D Joo ihaku niistä välittäisinkää, ei sen puoleen. Nyt täytyy jo etukäteen pyytää anteeksi yhdyssanoista ja nuista muista kirjotusvirheistä. En tosiaankaa osaa kirjottaa suomia. Anteeksi :)