Huh siitä on kaua ku oon viimeksi kirjottanu! Oon ollu laiskana, anteeks. En kyllä tiedä edes lukiko tätä kukaa vakituisesti aikasemminkaan, mutta pyydän anteeksi silti :)

Hui, viimeksi kesäkuussa tullu tekstiä. Palijo on tapahtunu. Kesä meni, syksy tuli ja minäki täytin vuosia elokuun alussa! Jeij, onnee mulle :D

Kesä oli - hillitön. Kävereita näin iha hulluna ja tehtiin yhen todella tärkeen ja ihanan ystäväni kanssa mahtava reissu Tampereelle. Se reissu oli ehkä koko kesän kohokohta ja muistellaan sitä vieläki. Saatiin halata Paavo Pesusientä Särkänniemessä, mikä oli aika luksusta ja sitten saatiin kutsu yhtiin saunabileisiin paikallisilta nuorilta. Mahtavaa seki. Ei oltais ikinä uskottu arvata, että jotaki semmosta tapahtus meille. Harmi ku jäi ottamatta valokuvia siltä reissulta. Tosin oltiin kyllä seki yks ilta aika tuubassa, että kuvan ottamisesta ei olis tullu mitää :D

Kouluki alko. Ihan ok. Ei me ehitty olla ku puoltoista viikkoa, ku meidät jo nakattiin työssäoppimiseen. 6 viikkoa. Mulla loppu se jo toissa päivänä ja oli kyllä luksusta. Tosin mun pitää mennä suorittaan näyttö tossa syyslomalla, ku oli nii monta tenttiä suorittamatta. Ups, oho. Kyllä mä tän opiskelun tosissani otan. Joskus vaan laiskottaa.

Oon monta kertaa jo aatellu tässä kuukausien aikana, että joo nyt kirjotan sinne mun blogiin jotaki, ku on niin pitkä aika viime kerrasta, mutta sitte en oo vaa jaksanu tai sitten mulla on tullu semmonen, että eihä mulla ole edes aiheitta tai siis sellasta kunnon syytä alkaa kirjottaa. En halua kirjottaa, että hei tänään söin viisi munkkia ja katsoin kolme elokuvaa, oli mukava päivä! Liia tylsää, ku mä tahtosin, että ihmiset jokka tätä lukee sais jonkulaisen kuvan, että ei mun elämä oikeesti noi tylsää ole. Itteasiassa se ei ollu kesällä, eikö viime lauantaina, mutta siitäki illasta kehkeyty niin nolo, että ei viiti ees sanoo.

Joo ja taas tulee tekstiä sillai, että antaa vaa mennä eikä aattele. Ehkä se on vaa hyvä :)

wyäwyä, teen ton miimimeemi-homman joku toinen kerta :)

Heipodei tällä erää, pitäkää hauskaa!