Nyt tullee tunnustus: Jos mulle vain tarjottaisiin huumeita, mä ottaisin. No siis, en ihan mitä vaan huumetta vaan sellasta, johon mä voin luottaa että se on varmasti hyvää. Siis ei mitää feikkiä tai vikatuotetta. Kyllä, kyllä tiedän, että ei huumeista ja niitten myyistä voi koskaan tietää, mutta silti. Jos kaverit koittas, niin kyllä minäki. Mutta arvatkaas miks tekisin sen? Ihan vaa kokeilun vuoksi. Nyt jotkut sanoo, että ehei, luuleeko tuo tyttö, että se on siitä vaa kiinni. Kyllä se jää niihi koukkuun heti. Minäpä sanon teille: Tiedän tasan tarkkaan, että siitä ei tule mulle ongelmaa. Ai miks eì? No ihan siksi, koska en anna sen ottaa valtaa minusta. Siis en anna sen tulla ongelmaksi. Se on katsokaas niin, että jos sä teet jostain asiasta ongelman ni sillo siitä tulee ongelma. Asenteesta vaa kiinni.

Kuten esim. mä juon alkoholia. Tunnen joskus, että tarvitsen alkoholia, mutta ei se mulle ongelma ole koskaan ollut. Kyllähän teillekkin joillekki on tullu semmosia tunteita, että "Ai ettäkö nyt sais suklaata" tai "Hitsi, olisin onnelinen, jos nyt saisin soittaa kitaraa" tai jotain muuta. Mä olisin iha hyvin voinu kehittää mun alkoholin käytöstä ongelman, muttako mä en kehitä. Emmä siitä mitään hyödy. Voisin mä ostaa itteleni jotaki juomista ja yksin litkitellä ja olla kännissä, muttako en taho.

Mä olisin myös voinu kehittää mun lääkkeitten käytöstä ongelman. Kerran koitin miltä tuntuu ottaa kolme 800:sta Ibumaxia ja otin. Huh, jo tyttö lens, mutta ei siitä ole mulle sen jälkeen tullu mitään ongelmaa. En oo sen jälkeen ottanu ollenkaa vaan huvikseni lääkkeitä. Ihan vain silloin ku päätä särkee tai ym.

Sun vaa pitää vaa asennoitua siihen, että et tee ongelmaa. Sä, joku avovaimo jossain: Sä voit ihan hyvin kehittää ongelman, vaikka likapyykesitä tai kun avomiehes ei ikinä laske pytyn reunusta alas, kun on käynyt vessassa. Siitä voi tehä nii helposti ongema, jos vaan tahtoo. Tai sitten sä et tee siitä ongelmaa. Asenteesta kiinni.

Joo siinä se. Mutta sitten iha toiseen aiheeseen. Mullon tämmönen kirja. Sen nimi on "12.000 syytä olla onnellinen" ja arvatkaas mitä? Mä aijon kirjoittaa teille aina yhen aukeaman ja ainaku te löyvättä sieltä jonku jutun tai asian, joka tekee teiät myös onnelliseksi, ilmottakaa se mulle. Mä tahon tietää. Mä aijon kirjottaa koko hemmetin kirjan aina kun vaa mahollista. Siis silloin kun kirja on lähellä.:) (Mä ite alleviivaan ne jotka tekee mut iloseksi.)

Tässä eka sivu:
- Aamiainen pyjama päällä
- Kaislojen reunustamat lahdelmat
- Kuunnousu
- Se miltä matto tuntuu paljaissa jaloissa
- Järvi johon viimeisetauringonsäteet osuvat mäntyjen latvuston läpi
- Pään asento haukatessa tacoa
- Sälekaihtimien puhtaanvalkoisille seinille luomat varjot
- Pieni soittorasia, joka soittaa Tonava kaunoista ja jotain La Traviatan kappaletta
- Kohtuus
- Toimeksi paneminen
- Vauvan ensimmäinen hammas
- Teepannut

Ainiin. Ilmoittakaa mulle myös, jos tällä kertaa ei ole mikään, mikä tekee sinútkin onnelliseksi tai jos se on melkein samanlainen, mutta silti hieman eri asia/juttu.:)

Koitan muuten ryhdistäytyä ja alkaa kirjoittaa tätä blogia vähä usiammin, kun joka kolmas tuhannes kerta.