Miks me ihmiset aina katotaa kuorta? Siis ulkonäköö? Miks se on nii tärkeetä meille? Jätkältä kysyt, että millattisen akan haluaa, ni aina vastauksina tulee kaunista, iso rintasta naista. No ei nyt varmaan aina, mutta yleensä. Ei me naiset kyllä senkää parempia olla. Kyllähä meki aina etitää niitä hyvännäkösiä. Muttako oikeesti, se ulkonäkö ei merkkaa mitää! Se on vaa se, että viittit kulukia jossaki kaupungilla sen tyttö/poikakaveris kanssa. Jos se olis joku oikee äklö, kaljamahanen ukko, sua iha varmasti hävettäis, ku kaikki kääntyilee kattoo. Mutta entä sitten, ku se kaljamahanen olis aiva ihana. Se huomiois sut täydellisesti ja olis sulle hellä ja rakastavainen? Olisko sitten mitää merkitystä, että onko sillä se kaljamaha vai ei?

Sittenkö se jätkä olis nii täydellinen, että toista ei ole. Täydelliset lihakset ja kasvot ku enkelillä, mutta sen luonne on täys paska. Olisko sillä ulkonäöllä sitte merkitystä? Sekohtelis sua ku paskakasaa ja työllistäis sua iha ihme hommiin, alistais ja halveksis sua minkä ehtis. Olisikko sä sen kanssa vaa siksi, että sä viittisit sen kanssa kävellä kadulla ja esitellä kavereille? Minä en ainkaa.

Mutta se on nii pirun vaikeeta! Eti sellane ihminen, joka on nuita yhteensä. Ei oikeestaa mun poikakaverin tarvi olla semmonen täydellisyys, mutta ees kohtuu hyvänäkönen ja sitten se luonne. Mulla on semmonen teoria, että miehiä on kahellaisia: Miehet, jokka on kauheen näkösiä, mutta niillä ja hyvä luonne ja miehet, jokka on just nii täydellisiä että, mutta ne on niitä kusipäitä. Valitte siinä poikakaveri! :D Mutta on siellä semmonen kolmas porukka: Miehet, jokka on just niitä keskivertoja. Hyvä kroppa ym. ja aiva loistava luonne. Niissä on vaa yks iso miinus: ne on aina varattuja.

Hm, aika outoo tekstii taas tulee, mutta siltä minusta nyt just tuntuu :D Höperöhä minä oon. Muttako se on niin totta. Sä teet sun ensivaikutelman näön perusteella ja monet, liian monet, ihmiset ei halua sitten edes joskus tutustua, koska ihminen vaa näyttää siltä miltä näyttää. Rasittavaa.

Joskus oon vaan miettiny, että johtuuko tää mun sinkkuus siitä, että oon nii kauheen näkönen vai että jätkät ei vaa piä mun luonteesta vai oonko mä kumpaaki vai onko ne jätkät vaa nii kranttuja, että ne tosiaan tahtoo vaa niitä neiti täydellisyyksiä? Yleensä oon tullu toho viimesimpää vaihtoehoon iha vaa sen takia, että ei alkais ottaa päähä :D

Juups, katellaa taas joku kerta<: