En pääse kovin useasti kirjoittelemaan blogiini, kun ei vielä omassa kämpässä ole nettiä ja koulussa nyt ei ole oikein niinkään mitään aivoa kirjoittaa, ku kaikki aivosolut on iha turvoksissa. Siis kirjottelen yleensä näin viikonloppuisin, kun saavun "kotia". Voin selventää tätä vähän myöhemmin.

Hee, oli Vappu! Minusta Vappu on paras heti kesän ja joulun jälkeen. Iha tajuttoman hyvä juhla! Kuntoni oli enemmän tai vähemmän hyvä, laukkuni oli seuraavana aamuna täynnä lehtiä ja parhaitten farkkujeni povet multaiset ja haisivat kaljalle. Mahtava Vappu tosiaan. Nyt minulla on jopa erään ihmisen puhelin numero, jota en niinkää olisi ehkä halunnut.:) Keh, ei siitä sen enempää.

Tänään heräsin vasta 13:07. Olin iha sokissa. Heräsin samaan aikaan, kun luokkakaverit pääsivät koulusta! Jo oli ihme homma. Mulla ei oo ees mitään muistikuvaa, että kännykän herätyskello olisi soinut. Kauhistus. Toivottavasti ei tule toistumaan. Ei siinä, mulla on vähä huono tapa tulla melkein aina myöhässä kouluun. Vakiona ainakin 20 minuuttia. Se on sängyn vika! Se on niin mukavan pehmyt ja se aina sanoo, että elä mene vielä. Makaa vielä pieni hetki. Itessäni ei ole mitään vikaa koskaa ollu :D

Mutta täytyy lopettaa ennenkuin äiti ehtii tulla sanomaan, että aina istun koneella (vaikka nytkin olen tässä istunut n. puoli tuntia). Katotaa millo taas innostun kirjottelee.:)